Destination Grusgropen!

Tidigt lördag morgon, ( 10.00) stack jag och Albin beväpnade med skyfflar och kamera, för att påbörja våran lilla vinter film. vi kom till grusgropen och  byggde lite,  han filma kanske 5 åk sen var batteriet dött. vi har kommit fram till att vi behöver utrusta oss med nya batterier i kameran. precis innan vi skulle rulla vidare mot nästa ställe så ska jag göra en sista 360. smart drag?... svar: NEJ! landningen kan man säga vart ganska misslyckad. det var tydligen bara ett tunt lager snö kvar precis där jag skulle landa. jag gjorde fel i hoppet och landade med knäna i marken. under snön döljer sig ganska mycket sten. knäna mådde inte så bra, så vi avslutade dagen.  men håll ut  så kommer snart en snowboard film. 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0