Tjoflöjt!

vaknade lycklig för jag, rasmus lindquist var ledig från skolan. ställde klockan på 9, men tror ni den ringde? NEJ, så jag vaknade halv 12 typ. jag som hade tänkt vara smart, att gå upp tidigt så jag somnar tidigt liksom, men nej nej. gick upp, skulle äta frulle. märkte till min förskräckelse att oboyen var slut, så jag fick övergå till plan B. ( fil och crunch).
Fick sen ett sms av min kära flickvän som undrade om jag kom ihåg att hon skulle hit idag. det hade jag helt glömt bort, men glad blev jag!
så snäll som jag var, åkte jag in och mötte i gnesta eftersom jag ändå inte hade ngt bättre för mig.vi åkte hem igen. kollade 1 avsnitt på one tree hill, sen gick vi ner till pekinghörnan och köpte pringles och coca cola! YAAAMMII!
kyckling, ris och currysås gör en glad!
nu äre dags för idol igen.
herrååååå!

bra att du är engagerad i skolan hjärtat!

Kommentarer
Postat av: karolina

det är sådär man pluggar på särskilda!

2011-09-12 @ 21:00:45
URL: http://karrokronk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0