Home Sweet Helg?

Tja tja! Ledig Torsdag fredag från skolan.  fredagen gjorde jag ett överraskningsbesök på nyköpings enskilda! och alla blev så sjukt mycket gladare för att jag kom! eller? sen åkte jag med flickvännen hem och åt tacos och kollade Let's dance.

Lördagen: vaknade, chillade, gjorde typ inget speciellt, förens vi hurtade till bussen (hela 4 km) för att komma till laxne city. käkade vi middag, sen drog typ hela laxne ner till isen för att kolla vilka som ska bli draftade av NHL! Efter det.. kom vi hem lagom i tid för att se fångarna på fortet, och äta gooooodiis! sen bestämde vi för att gå ut på rummet och tjocka oss ensamma med Ben & jerry's, chips, cola och One Tree Hill. Glömde tyvär bort att spela GH... men det får blir nästa gång.

söndagen: klockan ställd på 08.45 för att karolina skulle med 09.57 bussen mot gnesta. jävla länstrafiken och deras busstider! efter det har jag lekt med hampus. klockan 4 drog vi upp till skolan och körde bandy med håriga gubbar! skoj skoj!  snart dags att sova igen för att orka upp till skolan i morgon. måste kirra en praktikplats.

appropå videos och roliga upplevelser så går det förbaskat trögt. behöver hjälp av johannes att ladda in videosen från cameran till datan. och nu låter det som att jag är fetaste retardet. liksom oj svårt.. koppla in sladden, öppna mappen, ladda in filerna.  men tyvär är det lite annorlunda med denna camera. svårt att förklara. men det kommer i alla fall snart... sen.... nån gång!

<3

Kommentarer
Postat av: karro

fick ett samtal från chicago blackhaws...

De har sett mig åka, och tror att jag kan bidra till laget :)

PUSS ♥

2011-01-23 @ 19:07:16
URL: http://karrokronk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0