BACK ON TRACK!

tjenare alla fans. kollade in lite statistik här på bloggen. som vanligt  var det ju rekord på tittare, för att inte ha bloggat på typ 6 månader! men nu ska jag vell försöka få upp mina 3 unika besökare igen! orkar inte berätta allt skoj som hänt i laxne, så jag startar på nytt från och med NU!
söndag är en riktig TV tittardag!


vi startar klockan 18.00 med One tree hill!


sen går vi vidare till idol! inte för att skryta, men jag syntes i profil i första programmet! liksom hur coolt är inte det??? lugn bara lugn, jag har bevis!


har nog aldrig jobbat så hårt för en bild förut. var ju tvungen att mörda kameramannen från idol för att få tag på det där.  shhhhh säg inget!
pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0