tider då man har bättre saker för sig

Ibland hamnar min underbara och älskade blogg åt sidan,
då min energi går åt till att umgås med mina vänner och bekanta.
Självfallet hinner jag käka lite knäckemackor och dricka alldeles för mycket oboy,
men bloggen tar så jääääääkla mycket av min dyrbara tid!

Med tanke på mat,
gröt är så sjukt gott.
Eller ja, sylt med lite havregryn i.
Ni borde testa, det smakar som... Sylt. Typ.

Nu sitter jag och häckar med några goda vänner.
Om jag har roligt eller inte vet jag inte, då mobilen inte är en i gänget.
Hoppas att jag har det skoj, annars är det hela lite... useless?

CIAOOOOOOOOO BELLAS


kom på att jag är sugen på bearnaise... mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0